ירושלים: נעצר חשוד שלישי בדרדור הפח שפצע אישה

נתי קאליש 1 Comment on ירושלים: נעצר חשוד שלישי בדרדור הפח שפצע אישה

לאחר כשלושה חודשים מהאירוע, המשטרה עצרה במהלך הלילה חשוד שלישי במעורבות בדרדור הפח בהפגנת הקיצונים ברחוב יחזקאל בירושלים, שגרם לפציעתה הקשה של הגב' מירי דז'לובסקי

שוטרים במא"ש | אילוסטרציה צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תושב ירושלים נעצר הלילה על ידי המשטרה בחשד למעורבותו בגרימת פציעתה הקשה של הגב' מירי דז'לובסקי, כתוצאה מפח שהציתו ודרדרו לעברה בירושלים החשוד ושני מעורבים נוספים שנעצרו, האחד בירושלים והשני באלעד, בחודשים האחרונים והוגשו נגדם כתבי אישום. חקירה של תחנת לב הבירה המחוז ירושלים, הובילה הלילה לאיתורו של החשוד, שהיה בבריחה במהלך החודשים האחרונים.

על פי חשד המשטרה וחומרי החקירה, החשוד מעורב יחד עם נוספים בגרימת פציעתה הגב' דז'לובסקי, בשעת ערב מאוחרת, במהלך מחאת קיצוניים שגלשה להפרת סדר ברחוב יחזקאל, זאת על רקע מעצרו של חשוד בהצתת חנות סלולר. החשודים חברו יחדיו, הציתו את תכולת פח המוצב במקום ומיד לאחר מכן דרדרו את הפח במורד הרחוב וגרמו לפציעה הקשה של עוברת אורח שנפגעה מפגיעת הפח ופונתה לטיפול רפואי.

בעקבות המקרה נפתחה חקירה מאומצת במטרה להתחקות אחר כלל החשודים במעשה, תוך שבוצעו פעולות מבצעיות, חקירתיות ומודיעיניות מגוונות, שהובילו למעצר שניים מהחשודים, חקירתם והגשת כתבי אישום נגדם בבימ"ש. החשוד השלישי במעשה שנעצר הלילה, יובא במהלך היום בפני בימ"ש שם תבקש המשטרה את הארכת מעצרו לטובת המשך פעולות החקירה הנדרשות בעניינו.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמצה את כלל היכולות שברשותה ותמשיך לפעול נגד אלו שיפרו את הסדר ציבורי, ייפגעו בביטחון הציבור ורכושו ובפרט כנגד אלו שיסכנו ויפגעו בחייהם של אזרחים על מנת למצות את הדין".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מצויין שיהיה בכלא הרבה זמן החילול ה' שהוא עשה לא יכופר לו